Publicadas / Published
Marín, V. I., Tur, G., Castañeda, L., Peguera-Carré, M. C., Orellana, M. L., Villagrá, S. y Carrera, X. (2015). Agencia y aprendizaje en la Educación Superior: una revisión sistemática. UTE Teaching&Technology (UniversitasTarraconensis), (1), e4035. http://doi.org/10.17345/ute.2025.4035
En revisión / Under review
Abascal, M., Marín, V. I., Tur, G., Peguera-Carré, M. C., Orellana-Hernández, M. L., Castañeda, L., y Villagrá, S. (under review). Conceptualisation, evolution and impact of Open Educational Practices in higher education: a systematic review.
Esteve, F., Marín, V. I., Tur, G., Orellana, M. L., Villagrá, S., y Aguilar, D. (under review). Competencia digital crítica, educación abierta y agencia: Análisis web del contexto universitario español.
Marín, V. I., Orellana-Hernández, M. L., Peguera-Carré, M. C., Tur, G., y Castañeda, L. (under review). The Critical Approach in the Digital Competence: A Systematic Review.
Marín, V. I., Orellana-Hernández, M. L., Tur, G., Villagrá, S., Peguera-Carré, M. C., y Castañeda, L. (under review). A Conceptual Framework for Critical Digital Competence: Creation and Validation.